محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

شاهزاده کوچولوه مامانی و بابایی

یه روز مهم

1391/3/26 0:27
نویسنده : بابا و مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسر گلم چند روزی بود که حالت زیاد خوب نبود من و بابایی خیلی ناراحت بودیم niniweblog.com

دو مرتبه بردیمت پیش دکترت ،از اشتها افتاده بودی و رنگ وروتم زرد شده بود.

دوشنبه صبح تب کرده بودی میخواستم قطره استامینوفن بهت بدم که دیدم بله جای دندونات سفیدشده ، داشتم از خوشحالی بال در می آوردم.گرفتمت تو بغلم و حسابی یوست کردم

niniweblog.com

بعد از ظهرش با مامان بزرگ و عمه جون تصمیم گرفتیم تا روز چهارشنبه برات آش دندونی بپزیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 مرداد 92 6:33
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی